Pre klientov spoločnosti Pemak, s.r.o. zabezpečujeme všetky potrebné kroky, formality a
administratívne úkony spojené s nahlasovaním poistných udalostí (PÚ), obhliadkou v príslušnej
poisťovní a zabezpečením opravy, prípadne zabezpečením odťahu vozidla bezplatne. Dispečing: +421-(0)903-488 819, prípadne iný kontakt na nás. Pokyny pri poistných udalostiach(PU): 1. Ak škodu spôsobím ja: - spísať škodu a priebeh poistnej udalosti na tlačivo - Správa o nehode - spísať údaje o účastníkoch nehody a dať podpísať - nahlásiť PU v poisťovni, kde je uzavretá zmluva o povinnom ručení do 15 dní, resp. do 30 dní, ak škoda vznikla v zahraničí - ak mám uzavretú zmluvu o havarijnom poistení, vykonať obliadku poškodeného vozidla v poisťovni, kde mám uzavretú zmluvu 2. Ak mi škodu spôsobí niekto iný: - aj keď nevyzerá, že je škoda veľká, doporučujeme volať políciu - spísať škodu a priebeh poistnej udalosti na tlačivo - Správa o nehode - spísať údaje o účastníkoch nehody a dať podpísať 2a) ak nemám uzavretú zmluvu o havarijnom poistení: - nahlásiť PU a vykonať obhliadku v poisťovni, kde má uzavretú zmluvu o povinnom ručení osoba, ktorým bola spôsobená škoda 2b) ak mám uzavretú zmluvu o havarijnom poistení: - nahlásiť PU a vykonať obhliadku v poisťovni, kde mám uzavretú zmluvu o havarijnom poistení a svoje preukazateľné nároky na náhradu škody si uplatňujem prostredníctvom svojho poistiteľa 3. V prípade ak mi neznámi spôsobí škodu na parkovisku, ujde, alebo sa stane PU z titulu živelnej udalosti: - aj keď nevyzerá, že je škoda veľká, doporučujem volať políciu, alebo zapísať si mená a adresy svedkov spísať škodu a priebeh poistnej udalosti nahlásiť PU a vykonať obhliadku v poisťovni, kde mám uzavretú zmluvu o havarijnom poistení a živelnej udalosti. 4. krádež: - volať políciu a nahlásiť PU u svojho poistiteľa |